Τροφές για full ενυδάτωση το καλοκαίρι

Τροφές για full ενυδάτωση το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι, η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι πιο σημαντική από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου.

Η αφυδάτωση είναι επιβλαβής για την υγεία και συνδέεται με ευρύ φάσμα δυσάρεστων συμπτωμάτων, όπως η κόπωση, ο πονοκέφαλος, τα δερματικά προβλήματα, οι μυϊκές κράμπες, η υπόταση και οι ταχυπαλμίες.

Η σοβαρή αφυδάτωση μπορεί δε να οδηγήσει σε επιπλοκές όπως η οργανική ανεπάρκεια.

Οι ειδικοί παραδοσιακά συνιστούν η ενυδάτωση του οργανισμού να γίνεται κυρίως με νερό και ποτά χωρίς ζάχαρη, όπως το σκέτο τσάι.

Η συνήθεια να πίνεις μερικές γουλιές νερό κάθε 5 με 10 λεπτά όταν κινείσαι έξω θα σε βοηθήσει να αποφύγεις την αφυδάτωση. Tην ίδια όμως θετική επίδραση έχουν και αυτές οι γευστικές τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, για να μην αναφέρουμε τα άλλα τους ζωτικής σημασίας θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν σούπερ ενυδάτωση.

 

Αγγούρι για ενυδάτωση

Είναι ένα από τα πιο ενυδατικά λαχανικά και επίσης είναι γεμάτο με την σούπερ βιταμίνη για τους αθλητές, τη βιταμίνη C. Φτιάξε ένα αναζωογονητικό smoothie με αγγούρι ή μια παγωμένη καλοκαιρινή σούπα ή πρόσθεσε φέτες αγγουριού στο μπουκάλι με το νερό σου.

 

Σπόροι chia για ενυδάτωση:

Αυτοί οι μοντέρνοι σπόροι είναι υδρόφιλοι, που σημαίνει ότι απορροφούν πολύ νερό όταν προστίθονται σε smoothies, γάλα ή γιαούρτι. Όταν τους καταναλώνεις, παίρνεις όλα εκείνα τα επιπλέον υγρά αλλά και απολαμβάνεις την τραγανή υφή τους.

 

Γιαούρτι για ενυδάτωση:

Στραγγιστό ή αγελαδινό, περιέχει πρωτεΐνη, υδατάνθρακες, ασβέστιο και 85% νερό. Συμπλήρωσέ το με φρέσκα φρούτα για ένα δροσιστικό, ενυδατικό καλοκαιρινό σνακ.

 

Καρπούζι για ενυδάτωση:

Είναι γεμάτο νερό! Μία ή δύο παγωμένες φέτες είναι σούπερ χορταστικές και ενυδατικές και επιπλέον σου προσφέρουν μια μικρή ποσότητα ασβεστίου.

 

Shop online: www.ohmyhealth.gr

 

Πηγή άρθρου: www.shape.gr

 

 

 

Share this post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


0